به گزارش پایگاه خبری همشرقی، صفری، شهردار دماوند، در خصوص بلوار یادگار امام گفت: یکی از نقاط برجسته بلوار یادگار امام این است که در زمان بسیار کوتاهی با وجود حجم قابل ملاحظه‌ای به لحاظ هم ریالی و هم عملیات – عمرانی که داشته، اجرا شده است. وی در ادامه افزود: این پروژه در ظرف مدت دو […]

به گزارش پایگاه خبری همشرقی، صفری، شهردار دماوند، در خصوص بلوار یادگار امام گفت: یکی از نقاط برجسته بلوار یادگار امام این است که در زمان بسیار کوتاهی با وجود حجم قابل ملاحظه‌ای به لحاظ هم ریالی و هم عملیات – عمرانی که داشته، اجرا شده است.
وی در ادامه افزود: این پروژه در ظرف مدت دو الی سه سال به نقاط پایانی خود رسیده و ۷۰ درصد کار انجام شده است؛ در این راستا، ۵۰۰ متر از محل اتصال آن به بلوار شهید بهشتی باقی مانده است که این پروژه در دهه مبارک فجر به انتها می‌رسد.
شهردار دماوند خاطر نشان کرد: علاوه بر اینکه بلوار یادگار امام نقش حمل و نقلی را بازی می‌کند، نقش های اجتماعی دیگری را نیز شهرداری برای آن در نظر گرفته است.
صفری هم چنین اذعان داشت: باند دوچرخه سواری در ضلع شمالی این بلوار قرار دارد و تقریبا طول آن تا انتهای یادگار امام ادامه دارد و از آنجا به باند دوچرخه‌ سواری کوهستان که در ضلع شرقی بلوار شورا احداث شده متصل می‌شود‌.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد که امیدوارم این بلوار یادگار امام، یادگار ماندگاری برای شهروندان محترم شهر دماوند باشد.
 
انتهای پیام/*