به گزارش پایگاه خبری همشرقی، دکتر خیرخواه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته ملی سلامت زنان گفت: زنان در نقش مادر، همسر و فرزند با پیشگیری از کووید ۱۹پشگامان جدی خود مراقبتی و حفاظت از خود، خانواده و جامعه هستند. وی افزود: از این رو کلیه مراکز، پایگاه ها […]

به گزارش پایگاه خبری همشرقی، دکتر خیرخواه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته ملی سلامت زنان گفت: زنان در نقش مادر، همسر و فرزند با پیشگیری از کووید ۱۹پشگامان جدی خود مراقبتی و حفاظت از خود، خانواده و جامعه هستند.
وی افزود: از این رو کلیه مراکز، پایگاه ها و خانه های بهداشت شبکه بهداشت و درمان دماوند در طول هفته سلامت زنان پذیرای بانوان متقاضی است.
خیر خواه در خصوص خدمات ارائه شده در این حوزه بیان داشت: خدماتی اعم از تزریق واکسن انفلوآنزا به ویژه برای مادران باردار، کنترل قند و چربی خون، غربالگری سرطان ها، کنترل فشار خون و همچنین دریافت مکمل ها به بانوان ارائه می شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند تاکید کرد: اطلاع رسانی و توسعه فعالیت های آموزشی در فضای مجازی از مهم ترین و در دسترس ترین اقدامات در شرایط فعلی است.
 
انتهای پیام/*