به گزارش پایگاه خبری همشرقی، نقیبی، رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند در خصوص وضعیت کرونا در این شهرستان گفت: متاسفانه علیرغم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا هستیم و ضرورت دارد که تدبیری به حال شهرستان اندیشیده شود. وی با تاکید بر این که بیش از ۴۰۰ نفر در آبسرد در قرنطینه خانگی […]

به گزارش پایگاه خبری همشرقی، نقیبی، رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند در خصوص وضعیت کرونا در این شهرستان گفت: متاسفانه علیرغم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا هستیم و ضرورت دارد که تدبیری به حال شهرستان اندیشیده شود.
وی با تاکید بر این که بیش از ۴۰۰ نفر در آبسرد در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، خاطر نشان کرد: این آمار شاید بیشتر از این رقم باشد و به ۶۰۰ نفر نیز برسد؛ این ارقام نشان می‌دهد که با توجه به همه محدودیت‌ها باز هم شاهد عدم رعایت پروتکل‌ها در اماکن دیگر و فروشگاه‌ها و ناوگان‌های مسافری هستیم که این یک خطر است.
نقیبی هم چنین تاکید کرد: متاسفانه کادر درمانی دیگر توان خدمات دهی ندارند؛ افرادی که پول ندارند با بیماری کرونا در منزل استراحت می‌کنند و به علت بی‌پولی باید از بین بروند زیرا هر بیمار کرونایی حداقل بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان در خانه هزینه دارد و هزینه پرستاری توسط شرکت‌ها در خانه شبی ۳ میلیون تومان است.
رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند در پایان اذعان داشت: این مشکل را باید در جامعه تسری داد و ضرورت دارد که برای پیشگیری از بیماری تدابیری اتخاذ شود.
 
انتهای پیام/*