به گزارش پایگاه خبری همشرقی، بمناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس به همراه رضایی فرماندار، حجت الاسلام صابریان رییس اداره اوقاف و امور خیریه، کریمی ریاست اداره تبلیغات اسلامی، سرهنگ حمزه خانی فرمانده سپاه و سایر مسئولین با سرهنگ محمدی فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس دیدار و گفتگو کردند. حجت الاسلام حسینی ابتدا […]

به گزارش پایگاه خبری همشرقی، بمناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس به همراه رضایی فرماندار، حجت الاسلام صابریان رییس اداره اوقاف و امور خیریه، کریمی ریاست اداره تبلیغات اسلامی، سرهنگ حمزه خانی فرمانده سپاه و سایر مسئولین با سرهنگ محمدی فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس دیدار و گفتگو کردند.
حجت الاسلام حسینی ابتدا ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و فرا رسیدن ماه ربیع الاول، از عملکرد درخشان نیروی انتظامی بخصوص در این شرایط ویژه تشکر و قدردانی نمود و افزود: مردم کمترین شکایت را از نیروی انتظامی دارند و این جز با همت والای این عزیزان میسر نیست.
وی در ادامه از همکاری صمیمانه نیروی انتظامی با ستاد نمازجمعه تقدیر نمود و بیان کرد: نیروی انتظامی باید با افرادی که باعث اختلال در نظم و امنیت و آسایش مردم می شوند قاطعانه برخورد کند؛ البته با این روحیه انقلابی و جهادی که در این عزیزان سراغ داریم غیر از این نیز انتظاری نیست.
امام جمعه پردیس در پایان ضمن آرزوی سلامتی، از خداوند متعال توفیق روز افزون برای عزیزان جان بر کف نیروی انتظامی را از خداوند متعال مسئلت نمود.
 
انتهای پیام/*