آئین بزرگ ترین افتتاحیه کشور در پردیس با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهر سازی به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور استاندار تهران، مدیر عامل شرکت عمران شهرستان و مسئولین شهرستان پردیس برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری همشرقی، این مراسم پیش از ظهر روز گذشته، با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهر سازی به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران، سید مهدی هدایت، مدیر عامل شرکت عمران شهرستان و مسئولین شهرستان پردیس برگزار گردید.
با دستور رئیس جمهور و با توجه به تکمیل بودن واحد های لیست افتتاحیه مسکن مهر در شهرستان پردیس با تحویل حدود 14 هزار واحد انجام شد.
محسنی بندپی در خصوص روند اجرای طرح اقدام ملی اذعان داشت: مشارکت بخش خصوصی در اجرای موثر طرح اقدام ملی مسکن موثر است.
استاندار تهران با اشاره به نقش طرح اقدام ملی مسکن بر خانه دار شدن اقشار آسیب پذیر، مشارکت بخش خصوصی در اجرای این طرح را مثبت ارزیابی کرد و همچنین اذعان داشت: طرح اقدام ملی مسکن به گونه است که جریان تولید و عرضه مسکن را پایه گذاری کرده تا با تغییر دولت ها اجرای این طرح به مخاطره نیافتد.
گفتنی است شهرستان پردیس در شمال شرقی تهران در ۱۱ فاز وجود دارد که بخشی از آن را مسکن مهر تشکیل می دهد، که بخشی از آن هنوز افتتاح نشده است.

انتهای پیام/*