رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دماوند گفت: در راستای فرامین مقام معظم رهبری و کمک‌ های مومنانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در دماوند آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری همشرقی، امیرحسین روان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دماوند درباره توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در سطح شهرستان دماوند گفت: در راستای فرامین مقام معظم رهبری و کمک‌ های مومنانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در دماوند آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد.
وی با بیان اینکه ۷۰۰ بسته معیشتی توسط اداره اوقاف و امور خیریه دماوند همزمان با دهه وقف در بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود، تصریح کرد: با توزیع این بسته‌ها، تعداد بسته‌های توزیع شده معیشتی در شهرستان دماوند به عدد یک هزار و ۵۰۰ بسته می‌رسد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دماوند با اشاره به همکاری فرمانداری، دفتر امام جمعه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در توزیع بسته‌های معیشتی در این شهرستان، افزود: تعدادی از این بسته‌ها با حمایت بخشداری در رودهن نیز توزیع خواهد شد.
روان در پایان خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، توزیع بسته‌های حمایتی اعم از معیشتی و بهداشتی توسط اداره اوقاف و امور خیریه دماوند تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/*