رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دماوند گفت: از نیمه دوم آبان‌ماه ۱۳۹۹ طرح مشاوره رایگان هر روستا یک مقصد گردشگری را با کمک فارغ التحصیلان گردشگری در روستاهای شهرستان دماوند اجرا می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری همشرقی، شهرام شریفی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دماوند، با اعلام خبر اجرایی شدن طرح مشاوره هر روستا یک مقصد گردشگری در شهرستان دماوند، اظهار داشت: از نیمه دوم آبان‌ماه ۱۳۹۹ طرح مشاوره رایگان هر روستا یک مقصد گردشگری را با کمک فارغ التحصیلان گردشگری در روستاهای شهرستان دماوند اجرا می‌کنیم.

وی افزود: در این طرح مشاوره دهیاران و افراد تاثیر گذار در روستا با منافع سرشار گردشگری در توسعه منطق روستایی آشنا می شوند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دماوند عنوان کرد: طرح توسعه اقامتگاه‌های بومگردی و همچنین احیاء بافت تاریخی روستاها از دیگر اهداف این طرح مشاوره است.

شریفی در پایان تاکید داشت: ایجاد اشتغال از طریق توسعه زیرساخت‌های گردشگری یکی از بهترین راهکارهای اشتغال زایی در مناطق روستایی است که این طرح مشاوره می‌تواند به تحقق آن کمک کند.

 
انتهای پیام/*