رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دماوند گفت: پنج هزار و ۲۷۶ صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در سطح دماوند نصب و توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری همشرقی، شعبانی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دماوند با اشاره به این که پنج هزار و ۲۷۶ صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در سطح دماوند نصب و توزیع شده، گفت: صدقه اهدایی جمع‌آوری شده در این شهرستان برای رفع نیاز محرومان و مددجویان هزینه می‌شود و به هیچ عنوان از این کمک‌ها برای انجام فعالیت‌های تشکیلاتی و اداری استفاده نمی‌شود.

وی با تاکید بر این که ۳۲۰ میلیون تومان صدقه در شهرستان دماوند جمع آوری شده، افزود: موارد مصرف صدقات مراحم دریافتی برای کمک به خرید، ساخت و تکمیل مسکن مددجویان، کمک به امر ازدواج نیازمندان، کمک به ارتقای شاخص‌‌های بهداشتی، هزینه‌های درمانی نیازمندان و ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت هزینه می‌شود.

شعبانی اذعان داشت: شرایط مواجهه با بیماری منحوس کرونا و آسیب‌های ناشی از آن، عاملی برای کاهش مراحم و مساعدت‌های شهروندان نشده است.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دماوند با اشاره به این که نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #8877* و یا با تلفن ثابت 7355 صدقه روزانه خود را پرداخت کنند، تاکید کرد: مردم خیر همانند سال گذشته در این راه خیر قدم برداشته‌اند و افزایش مشارکت ۱۶ درصدی نسبت به ۶ ماهه نخست سال گذشته گویای این حقیقت است.

 
انتهای پیام/*