رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پردیس گفت: طرح آمران سلامت با شعار «جامعه را به رعایت از پروتکل های بهداشتی دعوت کنیم» شروع شد و با مشارکت جوانان و داوطلبان هلال احمر در تیم های سه نفره ثابت و سیار در سطح شهرستان در حال اجراست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، محمد رضا قادی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پردیس، در خصوص طرح آمران سلامت در این شهرستان گفت: با توجه به اهمیت بیانات مقام معظم رهبری طی دیدار با رئیس جمهور و مسئولان بهداشت و درمانی در مورد نحوه تعامل دستگاه های متولی، پیشگیری و بهره گیری حداکثر از ظرفیت های موجود برای کنترل ویروس کرونا، اجرای این طرح از سوی همتی رئیس جمعیت هلال احمر کشور در دستور کار قرار گرفت و به کلیه استان ها ابلاغ شد.
وی در ادامه افزود: طرح آمران سلامت در شهرستان پردیس نیز از پنجم لغایت پانزدهم آبان ماه در حال برگزاری است.
قادی هم چنین خاطر نشان کرد: اجرای این طرح با شعار «جامعه را به رعایت از پروتکل های بهداشتی دعوت کنیم» شروع شد و با مشارکت جوانان و داوطلبان هلال احمر در تیم های سه نفره ثابت و سیار در سطح شهرستان در حال اجراست؛ هدف این است در اماکن پر رفت و آمد، میادین و عوارضی شهرستان این طرح اجرایی شود.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پردیس در ادامه اذعان داشت: نیروهای امدادگر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و محافظ صورت و با رعایت فاصله اجتماعی در حال اجرای این طرح هستند؛ این تذکرات لسانی با حفظ احترام و شأن منزلت انسانی می باشد.
وی با تاکید بر این که بیشترین تذکرات مربوط به مسافرانی است که از عوارضی پردیس در حال رفت و آمد هستند، تصریح کرد:  گفتنی است همشهریان پردیسی کمترین تذکر لسانی در رعایت نکات بهداشتی در سطح شهرستان را داشتند.
قادی در پایان از مردم همراهی همه جانبه را درخواست کرد و بیان داشت: در این شرایط باید همه کمک کنیم تا با لطف خدا و با رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی این ویروس منحوس را از بین ببریم؛ مردم باید مسافرت ها و رفت و آمدهای غیر ضروری را کمتر کنند.
انتهای پیام/*