صبح امروز طی مراسمی حجت الاسلام والمسلمین حسن حیدری به عنوان امام جمعه جدید شهرستان فیروزکوه معرفی و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین امیری ارجمند امام جمعه سابق شهرستان تقدیر و تشکر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، مراسم تکریم و معارفه امام جمعه جدید شهرستان فیروزکوه با حضور مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران، معاون آموزش و تولید محتوا شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و سایر مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری فیروزکوه برگزار شد.
یوسفی جمارانی فرماندار فیروزکوه در این مراسم گفت: حجت الاسلام و المسلمین امیری ارجمند در طول سه سال که امامت جمعه فیروزکوه را بر عهده داشتند منشا خدمات موثری بودند، نه تنها هدایت سُکّان معنوی و فرهنگی شهرستان را بر عهده داشتند بلکه در مجموع مباحث مدیریتی به خصوص مسائل مربوط به توسعه و آبادانی شهرستان دغدغه مند بودند به گونه ای که پناهگاهی برای سرمایه گذاران و کسانی که می خواستند اتفاقی در شهرستان رقم بزنند بودند.

وی افزود: روزی فرصت خدمت گذاری پایان می یابد و چه خوب است که در پایان نام نیکی از مدیران و صاحبان مسئولیت ها به جا بماند؛ بنده با اطمینان می گویم شهروندان از امام جمعه شهرستان رضایت داشتند.
حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی امیری ارجمند امام جمعه سابق فیروزکوه گفت: ما پذیرای هر نوع قشری از افراد جامعه هستیم، در این مدت در شهرستان فیروزکوه جذب و پذیرش افراد در حد اعلی و دفع در مواقع ضروری و یا حتی دفع یا دوری افراد از خود را نداشتیم.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: همه ما بدهکار مردم و شهدا هستیم، هر کاری انجام دهیم باز هم کاری نکردیم.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسن حیدری امام جمعه جدید فیروزکوه گفت: منصب امامت جمعه فقط به معنی برگزاری نماز جمعه نیست، البته برگزاری نماز جمعه مورد توجه است اما علاوه بر آن منصب امامت جمعه یک منصب حکومتی است.
امام جمعه جدید فیروزکوه تصریح کرد: هر چند که در حال حاضر نماز جمعه برگزار نمی شود اما نماز جمعه یک رسانه است، درخواست بنده از مسئولین شهرستان فیروزکوه این است که امام جمعه را مزاحم خود ندانند، ان شاءالله از نظرات امام جمعه در کارهای خود بهره مند شوند، تلاش امام جمعه بر این است که مشکلات به خطبه کشیده نشود و مشکلات در فضای دوستانه حل شود.
گفتنی است پیش از این حجت الاسلام و المسلمین حیدری امام جمعه شهرستان سیریک استان هرمزگان بود.
انتهای پیام/*