امام جمعه پردیس گفت: در راستای ادامه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه با همت سپاه شهرستان پردیس یک‌هزار بسته معیشتی به همراه ۱۳ سری جهیزیه تهیه و کار توزیع آن‌ها آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خصوص اجرای مرحله دیگری از کمک مؤمنانه در این شهرستان اظهار کرد: با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، شهرداران بومهن و پردیس و سایر مسؤولان این فعالیت مؤمنانه با همت سپاه شهرستان پردیس و در قالب قرارگاه مواسات یک‌هزار بسته معیشتی شامل حبوبات، مرغ، گوشت، برنج و سایر اقلام به ارزش ریالی ۶۰۰ هزار تومان تهیه و کار توزیع آن‌ها در بین نیازمندان آغاز شد.

وی گفت: در این مرحله از طرح کمک مومنانه ۱۳ سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، فرش و سایر اقلام با ارزش ریالی ۲۵ میلیون تومان بابت هر جهیزیه توسط قرارگاه مواسات شهرستان تهیه و بین نوعروسان شهرستان توزیع خواهد شد.

امام جمعه شهرستان پردیس افزود: تاکنون ۱۱ هزار بسته معیشتی در شهرستان پردیس توسط قرارگاه مواسات تهیه و توزیع شده و این روند طی ماه‌های آینده ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام حسینی تأکید کرد: در شرایط کرونا مردم متدین شهرستان پردیس روند کمک‌های خود را به این موضوع و رزمایش کمک مؤمنانه اختصاص داده و بخش بزرگی از فعالیت‌های خیرخواهانه خود را به این سمت معطوف کردند و طی این مدت شاهد توزیع تعداد بالایی از اقلام کمک معیشتی در شهرستان بوده‌ایم.

 
انتهای پیام/*