مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر دماوند گفت: نصب تابلوها و علائم ترافیکی یکی از اقداماتی است که توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر دماوند به منظور افزایش ایمنی، کاهش تصادفات، روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، حمیدرضا غلامرضازاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نصب تابلوها و علائم ترافیکی یکی از اقداماتی است که توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر دماوند به منظور افزایش ایمنی، کاهش تصادفات، روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور انجام می شود.
وی ادامه داد: طی بازدیدهای میدانی مکان های مورد نیاز در سطح منطقه شناسایی و نسبت به نصب تجهیزات ترافیکی همچون جدا کننده پلاستیکی، استوانه ایمنی و … در سطح شهر بویژه در بلوار یادگار امام بعنوان یکی از بلوارهای جدیدالحداث، اقدام شد.
غلامرضازاده افزود: همچنین در راستای جمع آوری و جایگزینی تابلوها و علائم ترافیکی که به دلایلی از قبیل شرایط آب و هوایی فرسوده شده اند در معابر سطح شهر شناسایی و نسبت به جایگزینی تابلوهای جدید اقدام شد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر دماوند ادامه داد: تلاش می شود تا از پراکندگی تابلوها اجتناب گردد و جلوه یکپارچه و زیبایی از این المان‌های مهم در سطح شهر بارز باشد.
این مسئول همچنین تصریح کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون پس از بررسی‌های صورت گرفته، مکان‌یابی‌ها و نیازسنجی‌های لازم، ۴۵ کیلومتر خط کشی محوری در بلوارهای اصلی شهر همچون محور مشاء، چشمه اعلاء، بلوار شهید بهشتی، بلوار سردار سلیمانی و دیگر بلوارهای اصلی شهر، با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال صورت گرفت.
 
انتهای پیام/*