رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند گفت: آمار ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان دماوند از ابتدای شیوع آن تا ساعت ۸ صبح 17 آبان ماه ۹۹، تعداد موارد شناسایی مشکوک مبتلا به کرونا در شهرستان دماوند چهار هزار و ۸۶۷ نفر بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، خیرخواه، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند، در خصوص آمار بیماران کرونایی در دماوند گفت: آمار ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان دماوند از ابتدای شیوع آن تا ساعت ۸ صبح 17 آبان ماه ۹۹، تعداد موارد شناسایی مشکوک مبتلا به کرونا در شهرستان دماوند چهار هزار و ۸۶۷ نفر بوده است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: تعداد موارد محتمل به ابتلا به کرونا در شهرستان دماوند ۳۱۴۶ نفر بوده است.
خیرخواه اشاره داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان دماوند تاکنون، ۸۲۶ نفر جهت انجام درمان در بیمارستان دماوند بستری و ۲۲۸۸ نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و درمان خود را در منزل گذرانده‌اند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند با تاکید بر این که تاکنون ۲۵۲۷ نفر در شهرستان دماوند بهبود یافته‌اند، اذعان داشت: در حال حاضر، ۴۴ نفر بیمار در بخش کووید بیمارستان سوم شعبان دماوند بستری و ۴۱۵ نفر تحت درمان هستند؛ متأسفانه تاکنون ۲۰۴ نفر بر اثر ویروس کرونا فوت کرده‌اند که ۱۲۱ نفر مثبت قطعی هستند و ۳۲ نفر نیز در خارج از شهرستان و در مراکز درمانی تهران جان خود را از دست دادند.
 
انتهای پیام/*