شهردار دماوند گفت: با توجه به بحث توسعه حمل و نقل و فضای شهری لازم بود ترمینال قدیمی شهر به جهت ترافیک و دسترسی عمومی و آلودگی هوا به خارج از شهر منتقل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، عباس صفری، شهردار دماوند، در خصوص پایانه مسافربری گفت: شهر دماوند شهری خطی است که از بالاترین تا پایین‌ترین نقطه آن حدود ۲۰ تا ۳۰ کیلومتر فاصله است؛ با توجه به بحث توسعه حمل و نقل و فضای شهری لازم بود ترمینال قدیمی شهر به جهت ترافیک و دسترسی عمومی و آلودگی هوا به خارج از شهر منتقل شود.
وی در ادامه با تاکید بر این که زمینی در انتهای بلوار آیت الله خامنه‌ای به این کار اختصاص یافته است، افزود: حدود ۴ تا ۵ سال است که این ترمینال به جهت فاصله زیاد با مرکز شهر همچنان غیر فعال است؛ این پایانه در محل قانونی خود در کنار ساختمان‌های مسکن مهر ساخته شده، ولی مسافربران ادعا دارند که مسافران را از چهارراه گیلاوند سوار و پیاده می‌کنند بنابراین نمی‌توانند به محل جدید منتقل شوند.
صفری خاطرنشان کرد: بحث بر سر این است که مسافران راغب نیستند که از چهار راه گیلاوند سوار خودرو شده و به این ترمینال بیایند و پس از آن از این محل به شهر‌های دیگر تردد کنند؛ این مسئله نیز قابل توجه است که رانندگان حمل و نقل عمومی در این منطقه در صورت همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری موافق انتقال به ترمینال جدید هستند.
انتهای پیام/*