رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دماوند گفت: 6 تابلو نقاشی هنرمندان دماوندی در نمایشگاه‌ هنرهای تجسمی «به رنگ صلح» در گالری مجازی باغ موزه قصر تهران به نمایش درآمده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، غلامرضا عبداله بیگی در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: 6 تابلو نقاشی هنرمندان دماوندی در نمایشگاه‌ هنرهای تجسمی «به رنگ صلح» در گالری مجازی باغ موزه قصر تهران به نمایش درآمده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دماوند با اشاره به تلاش هنرمندان شهرستان دماوند گفت: نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی با عنوان «به رنگ صلح» در گالری مجازی باغ موزه قصر تهران برگزار شد و «مسعود نجاری، شایسته میرزایی نیا، نسرین هادی، سمانه فاجانی و عسل گشتی» هنرمندانی از شهرستان دماوند هستند که در این نمایشگاه آثار خود را به نمایش گذاشتند.
وی افزود: «نسرین هادی و سمانه فاجانی» از اساتید آموزش هنر نقاشی در شهرستان دماوند به‌شمار می روند و «شایسته میرزایی نیا» مسئولیت انجمن هنرهای تجسمی» این شهرستان را بر عهده دارد. ناگفته نماند «نسرین هادی» نیز در جایگاه نایب رییس انجمن هنرهای تجسمی از هنرمندان پر تلاش می باشد همچنین «عسل گشتی و مسعود نجاری» از هنرمندان فعال و پویا در شهرستان دماوند هستند.
عبداله بیگی تصریح کرد: فراخوان این رویداد هنری در تابستان امسال منتشر شد که در پی آن نزدیک به هفتصد اثر از سراسر کشور به دست برگزار کنندگان آن رسید و پس از ارزیابی و کارشناسی بیش از 200 اثر از 135هنرمند به‌منظور ارائه در نمایشگاه پذیرفته شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دماوند در پایان تاکید کرد: در این نمایشگاه آثار هنرمندان دماوندی در کنار آثار پیشکسوتان و اساتید هنرهای تجسمی ایران همچون «زنده یاد منوچهر درفشه»، «قباد شیوا»، «نصراله افجه‌ای»، «اکبر نیکان‌پور»، «امیر کشمیری» و هنرمندان دیگری نظیر «محمدرضا پهنابی»، «سپیده فرامرزی»، «عیسا چولاندیم» و «هلیا سلمانی» از 14 الی 16 آبان ماه به نمایش گذاشته شد.
 
انتهای پیام/*