رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس گفت: برگزاری نشست مشترک بین فعالین گروه های مجازی شهرستان و کارشناسان حوزه فرهنگ و هنر و پلیس فتا در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، حجت الاسلام و المسلمین مجید عبدالهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس در خصوص نشست با رئیس پلیس فتای شهرستان پردیس گفت: در این جلسه  آقای موحد رئیس پلیس فتای شهرستان پردیس جهت گسترش فعالیت های فرهنگی در حوزه فضای مجازی، همکاری بیش از پیش اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان با اداره فتای شهرستان و ساماندهی فضای مجازی در این شهرستان را خواستار شدند.

وی در ادامه افزود: همچنین پلیس فتای شهرستان ضمن اعلام حمایت حداکثری از فعالیت هایی با محتوای فرهنگی در حوزه فضای مجازی، پشتیبانی این نهاد را در جهت رفع مزاحمت های اجتماعی و اخلال در فضای مجازی را سرلوحه همکاری این اداره با اداره فرهنگ و ارشاد بیان کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالهی همچنین خاطر نشان کرد: در مورد فعالیت های فرهنگی در فضای مجازی و همکاری کانون های مجازی دارای مجوز در شهرستان، خواستار شناسایی گروه های فعال در سطح شهرستان پردیس و هماهنگی جهت نشر فعالیت های فرهنگی و استفاده از ایده ها و پیشنهادهای تجربی پلیس فتا با اداره ارشاد هستیم؛ همچنین تشکیل کانون های فعالان فرهنگی مجاز در فضای مجازی نیز از جمله موارد مورد بحث در این جلسه بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان پردیس در پایان تاکید کرد: برگزاری نشست مشترک بین فعالین گروه های مجازی شهرستان و کارشناسان حوزه فرهنگ و هنر و پلیس فتا و متعاقباً ساماندهی گروه های مجازی، استفاده از پتانسیل آنها در حوزه های فرهنگی، هنری و اجتماعی نیز در دستور کار دو نهاد قرار گرفته است.

 
انتهای پیام/*