مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: امیدوارم از ظرفیت های شهرستان دماوند برای گره گشایی از مشکلات خانواده های نیازمند و توانمندسازی جامعه هدف تحت حمیات این نهاد استفاده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، سیدابوالفضل پرپنچی در نوزدهمین سفر خود به شهرستان های استان تهران به منظور اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، روز گذشته با متقاضیان در شهرستان دماوند دیدار و مشکلات آنها را بررسی کرده و دستورات لازم را برای رفع مشکلات متقاضیان صادر کرد.
پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران، در این خصوص گفت: امیدوارم از ظرفیت های شهرستان دماوند برای گره گشایی از مشکلات خانواده های نیازمند و توانمندسازی جامعه هدف تحت حمیات این نهاد استفاده شود.
وی در ادامه افزود: تنها با رسیدگی، ‌اهتمام جدی و کار جهادی می توان به امور خانواده های محروم و بی بضاعت رسیدگی کرد که خوشبختانه شاهد اقدامات مناسبی از سوی کمیته امداد این شهرستان هستیم.
پرپنچی با اشاره به طرح هر کارمند، حامی یک فرزند معنوی خاطر نشان کرد: این طرح با هدف مشارکت کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای حمایت مادی و معنوی از ایتام و محسنین نیازمند تحت حمایت کمیته امداد، اجرایی و دبیرخانه این طرح در استانداری تهران تشکیل شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران اشاره داشت: کارمندان می توانند از طریق نمایندگان ادارات نسبت به ثبت نام و عضویت در این طرح اقدام کنند.
وی در پایان با اشاره به عملکرد ۲۱ درصدی زکات در شش ماهه نخست امسال تاکید کرد: ان شاء الله تا پایان امسال با همکاری اعضای شورای زکات، درصد تحقق عملکرد جمع آوری زکات در سطح شهرستان دماوند افزایش یابد.
 
انتهای پیام/*