فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: ما هیچ‌گونه کمبود یا نارسایی در تأمین فضای آموزشی نداریم/ ساماندهی درست فضاهای آموزشی بلا استفاده باید در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، مهدی یوسفی جمارانی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت:  فیروزکوه تنها شهرستان در استان تهران می باشد که مشکلی در تأمین فضای آموزشی ندارد.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: یکی از دغدغه های مهم شورای آموزش و پرورش فضاهای خالی آموزشی بلااستفاده در سطح شهرستان است که استفاده مطلوب از فضای این مدارس در سطح شهرستان باید به نحو احسن در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد:خیلی از مکان‌ها و فضاهای آموزشی بلااستفاده به مرور زمان مستهلک و فرسوده می‌شوند در حالی که استفاده از آنها موجب نگهداری ساختمان و فضای آموزشی می‌شود.
یوسفی جمارانی ادامه داد: در همین راستا با توجه به هزینه بر بودن نگهداری فضاهای آموزشی بلا استفاده، اجاره به بخش خصوصی با هدف ساماندهی،نگهداری  و استفاده بهینه باید مورد توجه قرار گیرد.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: یکی از دغدغه های دیگر در این حوزه  اسناد مالکیت فضاهای آموزشی است که با توجه به پیگیری های این شورا اقدامات خوبی صورت گرفته است اما باید روند رسیدگی تسریع یابد.
انتهای پیام/*