شهردار فیروزکوه از برنامه ریزی برای ایجاد کانون بازنشستگان شهرداری فیروزکوه به منظور حمایت مضاعف از این قشر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، جعفر پرج اظهار داشت: اقدامات عمرانی و خدماتی که در شهر ایجاد و ارائه شده و بستر آسایش و رفاه شهروندان را فراهم کرده است در سایه تلاش، همت و جدیت همکارانی در مجموعه مدیریت شهری بوده که ۳۰ سال خدمت صادقانه در راستای توسعه و آبادانی شهر داشته‌اند.
وی با اشاره به اینکه کانون بازنشستگان شهرداری فیروزکوه فعال می‌شود، افزود: عضویت در کانون بازنشستگان شهرداری نیز پس از تأسیس میسر خواهد شد که هدف از آن ارائه خدمات به بازنشستگان زحمتکش و خدوم شهرداری است.
شهردار فیروزکوه با تأکید بر تکریم بازنشستگان، ادامه داد: بایستی زمینه لازم برای بهره گیری از تجربیات پیشکسوتان فراهم شود تا بتوان با استفاده از علم و تجربه افرادی که تا دیروز در شرایط سخت و با حداقل امکانات پاسخگو بودند، روند توسعه و رشد شهر را تسریع کرد.
این مقام مسئول اظهار کرد: امیدوارم این کانون بتواند علاوه بر فراهم کردن محلی برای حضور صاحب‌نظران، شرایطی نیز برای بیان درخواست‌ها و پیگیری مشکلات آنان فراهم کند و فضایی برای افزایش انگیزه کارکنان و بازنشستگان و ارائه خدمات به این عزیزان در بخش های مختلف باشد.
انتهای پیام/*