سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه گفت: در روزهای اخیر شاهد فوت 3 بیمار کووید 19 و افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان هستیم و هم اکنون 15 بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان بستری هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، دکتر مهدی رجب ترقی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه در خصوص آمار فوتی های کرونا در این شهرستان گفت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد فوت 3 بیمار کووید 19 و افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان هستیم و هم اکنون 15 بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان بستری هستند.
رجب ترقی در این خصوص اذعان داشت: بیماران با هر گونه علايم تنفسی و گوارشی، تب، خستگی و سرفه‌های خشک از رایج‌ترین علائم ابتلا به بیماری کووید 19 هستند و بعضی از بیماران ممکن است علائم دیگری مثل سردرد و کوفتگی، گرفتگی بینی، آبریزش بینی، گلودرد یا اسهال داشته باشند که حتما باید به پزشک مراجعه کنند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه خوددرمانی و توجه نکردن مردم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و قرار گرفتن این شهرستان در مسیر سه استان تهران، سمنان و مازندران و تردد غیر ضرور هموطنان از این مسیر موجب افزایش تعداد مبتلایان در منطقه شده است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه از مردم خواست تا با حساسیت بیشتر در رعایت پروتکل های بهداشتی علاوه بر تامین سلامت خود، کادر درمان را برای ارائه خدمات به سایر بیماران یاری دهند.
 
 
انتهای پیام/*