آیین تکریم و معارفه امام جمعه رودهن با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان دماوند، مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران و جمعی از معتمدین در بخشداری رودهن برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، آیین تکریم و معارفه امام جمعه رودهن با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان دماوند، مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران و جمعی از معتمدین در بخشداری رودهن برگزار شد.
در این آیین، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی به عنوان امام جمعه رودهن معرفی شد و از زحمات و خدمات حجت الاسلام محمدرضا مدیح تقدیر به‌عمل آمد.
مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند در این مراسم گفت: ️جایگاه نماز جمعه از جایگاه‌های مقدس در نظام جمهوری اسلامی ایران، محفلی معنوی برای حضور مسلمین و پناهگاهی برای امت اسلامی است.
و️ی خاطر نشان کرد: نمازجمعه موجب اتحاد و همدلی ملت در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب شده و همواره سکانداران این جایگاه، مورد تایید مقام عظمای ولایت بودند.
ف️رماندار دماوند در پایان تاکید کرد: ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام مدیح، مفتخریم که فردی معتمد مقام معظم رهبری از عزیزان این دیار به عنوان امام‌جمعه بخش رودهن منصوب شده و امیدواریم ایشان با حضور خود، در کنار دولت‌مردان و معتمدین این شهرستان، منشا خیر و برکت باشند.
 
انتهای پیام/*