رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت: فارغ‌التحصیلان در رشته های دبیری دانشگاه می‌توانند به راحتی جذب اداره آموزش و پرورش شوند و در این راستا مشکل کمبود دبیر بومی در سطح شهرستان مرتفع شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، مصطفی حسنوند، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران از پذیرش 11 دانش آموز با رتبه های سه رقمی در کنکور امسال خبر داد و گفت: در شرایط همه گیری بیماری کرونا ۱۱ دانش آموز در سطح شهرستان پردیس با رتبه سه رقمی و ۵ نفر دیگر در رشته پزشکی پذیرفته شدند.
وی افزود: فارغ‌التحصیلان در رشته های دبیری دانشگاه می‌توانند به راحتی جذب اداره آموزش و پرورش شوند و در این راستا مشکل کمبود دبیر بومی در سطح شهرستان مرتفع شود و این مسئله اهمیت فراوانی دارد.
حسنوند در ادامه با اشاره به آموزش مجازی در شرایط شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: با ارزشیابی مستمر مدیر، معاون، دبیران و معلمان در تمام مقاطع تحصیلی آموزش‌های درسی و مهارت های زندگی و اجتماعی به شکل غیر حضوری در فضای مجازی در حال اجرا است؛ آموزش در فضای مجازی علاوه بر افزایش سطح سواد به ابعاد مختلف آموزش از جمله آموزش مهارت های تربیتی، اجتماعی و مهارت زندگی می‌پردازد.
رئیس اداره آموزش و پرورش پردیس اذعان داشت: به منظور اصلاح فرایند آموزش مجازی ارزشیابی مستمر از طریق آزمون‌های کوتاه، سنجش تعاملی و فرصت مطالعه و پاسخ گویی انجام می‌شود؛ قطعاً از مشخصه های آموزش مجازی می توان به تحقق عدالت اجتماعی، دسترسی همگانی و آسان به محتوای آموزشی، آموزش ‎تعاملی با روش‌های نوین آموزشی اشاره کرد.
حسنوند در پایان تاکید کرد: بدون شک ارتباط پویا و ماندگار دانش آموزان با فضای آموزشی در شرایط همه گیری بیماری کرونا یک پشتوانه مستمر و آینده ساز برای دانش‌آموزان در اوقات تعطیلی کلاس است.
 
انتهای پیام/*