مرتضی همتی با بیان اینکه شهرداری بدون احیای اقتدار کاری از پیش نخواهد برد، بر لزوم تسریع در تحقق مطالباتی که شهروندان از طریق سامانه 137 مطرح می کنند، تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، ششمین نشست مدیران واحدهای شهرداری پردیس از ابتدای حضور مرتضی همتی بعنوان شهردار که نزدیک به چهار ساعت به طول انجامید، برگزار شد.

شهردار پردیس در این نشست اظهار داشت: همانگونه که بارها و بارها از زمان حضور بعنوان خادم و نوکر مردم فرهیخته پردیس در شهرداری بدان اشاره کردم، شهرداری پردیس بدون احیای عزت و اقتدار کاری از پیش نخواهد برد و تنها راه تحقق اقتدار، کار و تلاش صادقانه برای شهروندان است.

وی ادامه داد: بهترین راه ارتباط میان شهروندان و مدیریت شهری، سامانه 137 است که این مهم باید با جدیت وافر از سوی همه واحدهای شهرداری به ویژه خدمات شهری و عمران مورد رصد دائمی، اجرای امور و پاسخگویی در سریع ترین زمان ممکن قرار گرفته و توسط روابط عمومی به سمع و نظر شهروندان برسد.

این مقام مسئول با اشاره به روزهای پربارش پیش رو خاطرنشان کرد: طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی بارش نزولات آسمانی طی روزهای آتی شدت بیشتری به خود می گیرد، از این رو، علاوه بر تداوم طرح های اصلاح هندسی و ساماندهی انهار و لایروبی آنها، تجهیزات و نیروی انسانی ستاد برف روبی شهرداری پردیس نیز باید در آماده باش کامل باشند تا خللی در امر خدمات رسانی ایجاد نشود.

مرتضی همتی در ادامه بر لزوم تکریم حقیقی ارباب رجوع و احترام کامل پرسنل شهرداری پردیس به مردم، تقویت ارتباط میان واحدهای شهرداری، نظارت دقیق بر هزینه ها، تلاش برای دستیابی به راهکارهای کسب درآمدهای پایدار و ساماندهی و ارتقای روشنایی معابر تاکید کرد.

 
انتهای پیام/*