رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه گفت: توجه به توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و فراهم کردن زمینه درآمدزایی و استقلال اقتصادی و معیشتی جامعه هدف از راهبردهای اصلی در حوزه خدمت رسانی به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، عباس دهباشی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه گفت: توجه به توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و فراهم کردن زمینه درآمدزایی و استقلال اقتصادی و معیشتی جامعه هدف از راهبردهای اصلی در حوزه خدمت رسانی به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد است.
دهباشی در ادامه افزود: توانمندسازی یکی از اولویت های این نهاد درخدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت است؛ توجه به ارتقاء شاخص های مشارکت های مردمی در برنامه های اجرایی کمیته امداد است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه همچنین تصریح کرد: در همین جهت تعامل با سایر سازمان ها و اصناف و نیکوکاران برای رفع مشکلات خانواده های تحت حمایت یکی از برنامه های این نهاد است.
وی در پایان تاکید کرد: امید است کمیته امداد شهرستان فیروزکوه با همراهی امام جمعه این شهرستان از ظرفیت های دستگاه های اجرایی شهرستان درجهت ارائه خدمات بیشتر و مطلوبت به‌جامعه هدف تحت حمایت بهره مند شویم.
 
انتهای پیام/*