فرماندار فیروزکوه گفت:همراهی شهروندان در نخستین روز از اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها برای مبارزه با کرونا قابل تحسین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، مهدی یوسفی جمارانی همزمان با نخستین روز از اجرای ۲ هفته ای محدودیت های ویژه مقابله با کرونا در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها در سطح شهر گفت: از ساعات اولیه بامداد یکم آذرماه در شهرستان فیروزکوه همانند سایر شهرهای کشور طرح 2هفته ای محدودیت های ویژه مقابله با کرونا آغاز شده است که از اجرای این طرح در سطح شهر بازدید میدانی داشتم و شهروندان با درک عمق خطر شیوع کرونا با مصوبات و تصمیم های در خصوص محدودیت ها همکاری مناسبی دارند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: اغلب مغازه های گروه شغلی ۲، سه و چهار در سطح شهر تعطیل بودند، مردم و کسبه فیروزکوه در همراهی با مسئولان مصمم به شکست کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس هستند و فضای امروز شهر نشانه این مسأله است.
وی اظهار داشت: همچنین با توجه به اینکه فیروزکوه شرقی ترین شهر استان تهران و در مرز استان های سمنان و مازندران قرار گرفته است انسداد جاده ای برای عدم خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی از ساعت دوازده شب اجرایی شده است.
یوسفی جمارانی ادامه داد: دستگاههای نظارتی و اجرایی عضو قرارگاه پدافند زیستی از قبیل شبکه بهداشت، اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه ها، نیروی انتظامی، پلیس راهور و سایر مراجع برای اجرای کامل و دقیق مصوبات ویژه قطع زنجیره انتقال کرونا پای کار هستند و به وظایف قانونی خود عمل خواهند کرد.
فرماندار فیروزکوه با اشاره به اعلام ممنوعیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد، تاکید کرد: با توجه به اینکه شهرستان فیروزکوه در وضعیت قرمز قرار دارد از شهروندان خواهشمندیم که برای اجرای کامل این طرح همکاری لازم را با دستگاهای اجرایی داشته باشند تا در فرآیند قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس موفق باشیم.
 
انتهای پیام/*