مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند از اهدای ۱۵۰ دستگاه تبلت و گوشی به دانش آموزان نیازمند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، مهرداد پورفتحی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند از اهدای ۱۵۰ دستگاه تبلت و گوشی به دانش آموزان نیازمند در این شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام با همت خیرین و برخی از دستگاه ها پس از شناسایی دانش آموزان کم برخوردار در منطقه دماوند صورت گرفت.

پورفتحی در ادامه افزود: سیاست های وزارت آموزش و پرورش بر پوشش حداکثری دانش آموزان در آموزش مجازی است؛ قابل توجه است که در مدارس شهری و روستایی دماوند تعداد ۱۸ هزار دانش آموز مشغول به تحصیل هستند که باید برنامه ریزی لازم در پوشش حداکثری آموزش مجازی صورت گیرد. 

مدیر اداره آموزش و پرورش دماوند با تاکید بر این که شناسایی دانش آموزان محروم از وسایل الکترونیکی توسط مدیران مدارس انجام شد، خاطر نشان کرد: در جلسات شورای آموزش و پرورش و با همراهی مجمع خیرین توانستیم بخشی از نیازهای دانش آموزان در این زمینه تامین کنیم. 

وی در ادامه به نقش بسیج دانش آموزی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، انجمن حمایت از زندانیان، اداره بهزیستی، شهرداری ها، شوراهای شهر و روستا، خیرین و تعدادی از فرهنگیان در تهیه گوشی و تبلت اشاره کرد و اذعان داشت: با وجود اقداماتی که از سوی نهادهای مذکور صورت گرفته است هنوز دانش آموز محروم از وسایل الکترونیکی در منطقه داریم که امیدواریم به زودی با برنامه ریزی های انجام شده این محرومیت نیز مرتفع گردد. 

 
انتهای پیام/*