رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند گفت: یک سال از شیوع بیماری کرونا به سختی گذشت و شهرستان دماوند نیز همچون سراسر کشور از این ویروس منحوس صدمات بسیاری خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، حسن خیرخواه، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند، در جمع خبرنگاران گفت: یک سال از شیوع بیماری کرونا به سختی گذشت و شهرستان دماوند نیز همچون سراسر کشور از این ویروس منحوس صدمات بسیاری خورد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند خاطرنشان کرد: کادر بهداشتی شبکه بهداشت و درمان درمقابله با این بیماری شبانه روز تلاش کردند و حدود ۵۰ درصد از آنها درگیر و مبتلا شدند اما علیرغم محدودیت‌ها همه در خط اول مبارزه با ویروس مبارزه کردند.
وی در ادامه افزود: در این راستا تلاش شد که خدمات بهداشتی مناسبی به شهرستان ارائه شود،‌ مراجعین به بیمارستان و بستری‌ها آمار بالایی را به خود اختصاص داده‌اند و هر روز شاهد افزایش بار مراجعین به بیمارستان هستیم.
خیرخواه همچنین تصریح کرد: پرسنل بهداشتی بسیار سخت شده‌اند و با وجود محدودیت‌ها ناچاریم خدمات را به بیماران ارائه دهیم، در سطح شهرستان دماوند همه مراکز بهداشتی درمانی وبیمارستان فعالانه تلاش می‌کنند تا در گام اول از شیوع این بیماری پیشگیری کنند و در صورت ابتلا درمان را انجام دهند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند در پایان اذعان داشت: خوشبختانه طبق آمارها تعداد بسیار زیادی از مبتلایان به کرونا با تلاش کادر درمان در بیمارستان سوم شعبان این شهرستان درمان شده‌اند.
 
انتهای پیام/*