رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: بازرسان صمت، اتاق اصناف، بهداشت، اماکن و در راس همه نمایندگان فرمانداری شهرستان دماوند بازار را رصد و برابر قانون برخورد خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، آقاجان احمدی، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند، در این خصوص گفت: بنا بر مصوبات ستاد کرونای شهرستان دماوند و پیرو اطلاعیه رسانه‌ای رئیس اتاق اصناف و اطلاع‌رسانی پیامکی توسط کلیه اتحادیه‌ها به همه اعضا، راس ساعت ۱۸ پایان اتمام ساعت کاری تمامی فروشگاه‌ها، بجز موارد کاملا ضروری مانند داروخانه و نانوایی و غیره است.
رئیس اداره صمت شهرستان دماوند با تاکید بر این که در چند روز اخیر تذکرات به اصناف داده شده است، خاطرنشان کرد: قاعدتاً از امروز به بعد صرفاً عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی منجر به پلمب واحد صنفی خواهد شد.
احمدی در ادامه تاکید کرد: بازرسان صمت، اتاق اصناف، بهداشت، اماکن و در راس همه نمایندگان فرمانداری شهرستان دماوند بازار را رصد و برابر قانون برخورد خواهند کرد.
وی در پایان از کسبه شهرستان خواستار همکاری در جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا شد و اذعان داشت: بهای عدم رعایت پروتکل‌ها از دست دادن جان خود و خانواده می‌باشد که جبران ناپذیر است.
 
انتهای پیام/*