امام جمعه شهرستان پردیس به همراه مدیرعامل شرکت عمران از مساجد، سرای محله و مجموعه ورزشی در حال ساخت فازهای مسکن مهر پردیس بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، قبل از ظهر امروز سه شنبه مورخ ۹۹/۹/۴، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس به همراه سید مهدی هدایت مدیر عامل شرکت عمران پردیس و تعدادی از مشاوران و مهندسین پروژه های مسکن مهر، از پروژه های در حال ساخت مساجد، مجموعه ورزشی و سرای محله فازهای 5، 8 و 9 پردیس بازدید کرد.
در این بازدید امام جمعه پردیس ضمن عرض تبریک سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) و خداقوت به همه دست اندرکاران، بویژه مدیرعامل محترم شرکت عمران، اعضای هیئت مدیره، معاونین و پرسنل زحمتکش آن شرکت و همچنین پیمانکاران پروژه های مسکن مهر، ابراز امیدواری کرد با توجه به روند افزایشی سکونت در فازهای مختلف مسکن مهر پردیس و همچنین تلاش های شبانه روزی عزیزان دست اندرکار، مساجد که یکی از مکان های ضروری مساکن مهر پردیس به حساب می آید به زودی به بهره برداری برسد تا مردم مؤمن و ولایتمدار این منطقه بتوانند از این اماکن مقدس استفاده نمایند.
مقرر شد با هماهنگی شرکت عمران پردیس و تعامل صورت گرفته با امام جمعه شهرستان، بازدید از اماکن مذهبی در حال ساخت فازهای مسکن مهر بصورت مستمر ادامه داشته باشد.
شایان ذکر است، از 4 مسجد در حال احداث و مسجد امام رضا (ع) فاز 8، سرای محله و مجموعه ورزشی، مسجد المهدی(عج) فاز 5 و مسجد امام جواد(ع) فاز 9 پردیس بازدید بعمل آمد.
 
انتهای پیام/*