رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با سرهنگ درویشی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه به مناسبت هفته بسیج دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با سرهنگ درویشی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه به مناسبت هفته بسیج دیدار و گفتگو کرد.
نیکدل با تبریک هفته بسیج در خصوص این دیدار تصریح کرد: نیروهای بسیجی انقلاب اسلامي ايران نمادي ارزشمند هستند که ايستادگي در برابر ابرقدرت هاي شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داده و با پيروي از سالار شهيدان امام حسين عليه السلام عزّت و افتخار را پيشه راه خود ساخته تا در سايه روحيه انقلابي و معنويت، نقش تعيين کننده اي در دفع حملات دشمنان اسلام و ايران، ايفا می کنند.
وی در ادامه اذعان داشت: فرهنگ بسیجی همان فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگی غنی و کامل است که پاسداری و ترویج این فرهنگ انسان‌ساز سبب پیشرفت و تحکیم نظام اسلامی خواهد شد.
سرهنگ غلامعلی درویشی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان فیروزکوه در این دیدار ضمن تشکر از رئیس و همکاران بنیاد از تعامل و همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران با سپاه در کلیه امورات و مناسبت ها خاطرنشان کرد: فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و این دو نهاد بایستی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش مضاعف از خود نشان دهند.
 
انتهای پیام/*