امام جمعه شهر آبسرد و حومه گفت: یک بار دیگر چهره پلید و سیاه و کریه آمریکای جنایت کار و صهیونیست خون خوار را شاهد بودیم؛ این بار در آبسرد، شهری که هیچگاه صدای شلیک و انفجار به خود ندیده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، حجت‌الاسلام میرشریفی امام جمعه شهر آبسرد و حومه، در پی ترور محسن فخری زاده تصریح کرد: یک بار دیگر چهره پلید و سیاه و کریه آمریکای جنایت کار و صهیونیست خون خوار را شاهد بودیم؛ این بار در آبسرد، شهری که هیچگاه صدای شلیک و انفجار به خود ندیده بود، ولی حالا به خود بیاییم و بنگریم که دشمن از آنچه که فکر می‌کنیم به ما نزدیک و نزدیک تر است.
امام جمعه آبسرد اذعان داشت: بار دیگر تروریست های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی در اقدامی وحشیانه، یکی از مدیران و خدمتگزاران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.
وی خاطر نشان کرد: تروریست‌های بزدل با این خیال محال که می‌توانند مانع پیشرفت و ترقی ملت عزیزمان در تمام عرصه‌ها شوند، ولی بدانند که با ترور و شهادت فرزندان این مرز و بوم شجره انقلاب تنومندتر و از هر شاخه آن هزاران جوان انقلابی خواهد روئید.
حجت‌الاسلام میرشریفی در پایان تاکید کرد: اینجانب شهادت این دانشمند صنعت دفاعی را به فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) و همه هموطنان انقلابی و مخصوصا مردم شریف شهر آبسرد و حومه تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
 
انتهای پیام/*