معاون فنی و عمرانی شهرداری دماوند از اجرای چندین پروژه عمرانی در خیابان ۹دی و شهرک الهیه شهر دماوند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، محمود بهرامی، معاون فنی و عمرانی شهرداری دماوند، با اعلام خبر اجرای چندین پروژه عمرانی در خیابان ۹دی و شهرک الهیه شهر دماوند، تصریح کرد: شهرداری دماوند امسال در راستای ساماندهی معابر اصلی و فرعی خیابان ۹ دی و شهرک الهیه که شامل آسفالت معابر خیابان های فرعی ۹دی، بهسازی برخی جداول فرسوده و همچنین جدولگذاری برخی از معابر فرعی شهرک الهیه می باشد، در مجموع اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پروژه عمرانی انجام داده است.

وی در ادامه افزود: هم اکنون در خیابان اصلی ۹ دی از کوچه چهارم تا انتهای شهرک الهیه، کوچه های دوم تا دهم و موازی با خیابان ۹دی از چهارم تا انتهای حوزه شهری، شهرک سلحشوران، محور مواصلاتی جاده مراء، بلوط شرقی و کوچه کریمیان عملیات عمرانی انجام و درحال اجرا است.

بهرامی خاطرنشان کرد: تاکنون ۹۰۰ متر طول تک جدول، ۸۵۰۰ مترمربع زیرسازی، ۱۱۰۰متر طول نهر، ۳۰ هزار مترمربع روکش آسفالت، ۲۰۰متر طول کانیو و چهار هزار مترمربع لکه گیری انجام شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری دماوند در خصوص تسهیل در تردد خودروها اذعان داشت: همچنین در راستای تسهیل در تردد خودروها به صورت رفت و برگشت در خیابان ۹دی، تا جایی که عرض محور پاسخگو باشد، از خیابان یازدهم تا خیابان هشتم ادامه بلوار را در دستور کار قرار داده ایم که شامل ۶۰۰ متر نهر در دو طرف و حدود ۶۰۰ متر تک جدول رفوژ بلوار است.

بهرامی در خصوص پروژه های عمرانی شهرک الهیه اظهار داشت: در ادامه خیابان ۹دی، شهرک الهیه وجود دارد که هم اکنون خیابان دوم و سوم شهرک جدولگذاری شده و زیرسازی و آسفالت آن نیز در برنامه آتی شهرداری قرار دارد.

وی در پایان تاکید کرد: خیابان شرقی شهرک الهیه که محل تردد خودروهای سنگین و کامیون است، به دلیل ایجاد آلودگی محیط زیستی، نارضایتی هایی را برای شهروندان به همراه داشت که این مهم نیز آسفالت شد.

 
انتهای پیام/*