از تاریخ ۱۲ آبان‌ماه جهت عدم خلاف یک ساختمان بازدیدی توسط کارشناسان شهرداری انجام گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، شهروندی طی پیامی نوشت:
با سلام، از تاریخ ۱۲ آبان‌ماه جهت عدم خلاف یک ساختمان بازدیدی توسط کارشناسان شهرداری انجام گرفته است.
با توجه به اینکه مدارک کامل بوده و تحویل شهرداری گردیده تا این تاریخ هیچ‌گونه اقدامی و اطلاع‌رسانی از طریق خدمات الکترونیکی اتوماسیون شهرداری ارائه نمی‌شود.
با توجه به اینکه هیچ‌گونه جوابی دریافت نکردیم طی هفته گذشته تماس تلفنی داشتیم که در پاسخ گفتند فقط همه روزه از ساعت ۷ صبح الی ۹ برای پیگیری این روند کاری مراجعه کنید.
در پیگیری‌های حضوری در هفته‌های گذشته شاهد این بودیم که گفتند فقط از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌شود.
آیا صلاح است که یک کار اداری تایید عدم خلاف یک ساختمان حدود یک ماه طول بکشد و ارباب رجوع سرگردان باشد؟
مسئولان مربوطه کم کاری پرسنل را پیگیری کنند تا روند کاری ارباب رجوع با این تاخیر انجام نشود.
 
انتهای پیام/*