مرتضی همتی شهردار پردیس گفت: یکی از منابع درآمد پايدار شهرداری ها، مالیات بر ارزش افزوده است كه با پيگيري انجام شده درآمد اين منبع در اين ماه رشد جهشي داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، مرتضی همتی ، شهردار پردیس، با اعلام خبر افزایش منابع درآمد پایدار شهرداری تصریح کرد: یکی از منابع درآمد پايدار شهرداری ها، مالیات بر ارزش افزوده است كه با پيگيري انجام شده درآمد اين منبع در اين ماه رشد جهشي داشته و مدیریت شهری پردیس برای تطابق این بخش درآمدی با جمعیت واقعی شهر، پیگیری های لازم را انجام می دهد.
همتی در ادامه افزود: وصول درآمدهای معوقه شهرداری به نوعی احقاق حق شهروندان است، چرا که این اعتبارات در نهایت صرف اجرای امور عمرانی و خدماتی شهر می شود؛ تعداد معدودي خدمات از شهرداري گرفته اند اما هنوز پول آن را نداده و مبالغ قابل توجهي بدهكارند؛ هرگز اجازه نمی دهم پول مردم در جيب عده اي بماند و حقوق مردم تضییع شود.
وی در پایان تاکید کرد: بر افزایش نیروی انسانی و تخصیص تجهیزات به واحد شهرسازی، ایجاد و تقویت همکاری بین واحدهای مختلف شهرداری، تسریع در روند پرونده های شهرسازی، اعمال طرح های تشویقی برای شهروندان و غیره از جمله اولویت ها و تاکیدات ما در شهرداری پردیس است. 
 
انتهای پیام/*