مرتضی همتی از حضور ۲۰ پرسنل آتش نشان، ۱۵ پرسنل سایر واحدهای شهرداری و بهره گیری از ۱۲ دستگاه انواع خودروهای شهرداری در حادثه برخورد یک دستگاه تریلر با واحد مسکونی در باغکمش خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، مرتضی همتی، شهردار پردیس از حضور ۲۰ پرسنل آتش نشان، ۱۵ پرسنل سایر واحدهای شهرداری و بهره گیری از ۱۲ دستگاه انواع خودروهای شهرداری در حادثه برخورد یک دستگاه تریلر با واحد مسکونی در باغکمش خبر داد و تصریح کرد: متاسفانه ساعات ابتدایی روز گذشته حادثه ای ناگوار جان سه شهروند را گرفت و سبب مصدومیت دو شهروند دیگر شد.

وی ادامه داد: همه عوامل شهرداری پردیس با محوریت آتش نشانی و خدمات ایمنی بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه در محل حاضر و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.

شهردار پردیس در خصوص عملیات امداد و نجات حادثه برخورد تریلر با واحد مسکونی در باغکمش پردیس اذعان داشت: در عملیات مذکور سه دستگاه خودروی سنگین و نیمه سنگین آتش نشانی، یک دستگاه خودروی نجات، یک دستگاه لودر، یک دستگاه کامیون و همچنین دیگر خودروها به همراه تجهیزاتی نظیر ست هیدرولیک از سوی شهرداری اعزام و مورد استفاده قرار گرفت.

 
انتهای پیام/*