رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: هر واحد فروش مرغ که بالاتر از نرخ مصوب هر کیلو ۲۰.۴۰۰ تومان اقدام به فروش نماید، قطعاً با جرایم سنگین تعزیراتی روبرو خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، آرش آقاجان احمدی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند در خصوص توزیع مرغ گرم در شبکه تنظیم بازار این شهرستان تصریح کرد: تولیدات مرغداران برابر ضوابط در موعد مقرر، در کشتارگاه زرران فرآوری و گوشت آن از طریق فروشگاه‌های مرغ و پروتئین مجاز شهرستان دماوند، اقدام به توزیع بین شهروندان با نرخ هر کیلو ۲۰.۴۰۰ تومان شود.
آقاجان احمدی در ادامه افزود: میزان مرغ تحویلی از مرغداران با میزان توزیع شده نهایی باید کاملا برابر باشد؛ در غیر اینصورت تعاونی مرغداران و کشتارگاه زرران قانوناً پاسخگو خواهند بود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند با اشاره به این امر که روز آغاز طرح توزیع امروز چهارشنبه 12 آذرماه تعیین شد، اذعان داشت: هر واحد فروش مرغ که بالاتر از نرخ مصوب هر کیلو ۲۰.۴۰۰ تومان اقدام به فروش نماید، قطعاً با جرایم سنگین تعزیراتی روبرو خواهد بود و اغماضی در کار نیست.
وی عنوان کرد: امیدواریم با توجه به حجم نامحدود توزیع مرغ منجمد و متمم آن مرغ گرم در روزهای آتی شاهد کاهش چشمگیر قیمت این کالا باشیم؛ هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد و خرید خیلی بیشتر از مقدار نیاز متعارف خانوار، بی مورد و موجب اخلال در تعادل عرضه و تقاضای بازار می‌شود.
انتهای پیام/*