رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه از اهداء دو قطعه زمین برای ساخت مسکن خانواده های تحت حمایت فاقد مسکن خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، عباس دهباشی، رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه، در خصوص خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: توانمندسازی مددجویان تحت حمایت از راهبردهای اصلی، این نهاد است؛ خدمات کمیته امداد در بخش های تامین مسکن، اشتغال و خودکفایی، کمک معیشت، کمک هزینه ازدواج، وام ضروری، آموزش و حمایت تحصیلی، بهداشت و درمان، امور حقوقی و قضایی، خدمات مشاوره ای و خدمات نظام وظیفه و غیره در جهت توانمندی خانوارهای تحت حمایت ارائه می شود.
وی به اهداء دو قطعه زمین برای ساخت مسکن خانواده های تحت حمایت فاقد مسکن اشاره کرد و افزود: این اقدام توسط شهرداری و شورای شهر اسلامی شهرستان فیروزکوه انجام شده است؛ هر کدام از این زمین ها به مساحت 200 مترمربع و در مجموع به  ارزش 780 میلیون تومان برآورد شده است.
رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه در ادامه به ارائه خدمات عمرانی این نهاد اشاره کرد و اذعان داشت: 168 میلیون تومان کمک هزینه تعمیرات کلی و جزئی 48 مسکن مددجویی در هشت ماهه امسال پرداخت شده است.
دهباشی در پایان تاکید کرد: دو خانواده تحت حمایت از خدمات خرید مسکن این نهاد در همین مدت زمان بهره مند و خانه دار شده اند.
 
انتهای پیام/*