به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، گشت بازرسی تیم ویژه کمیته مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در شهرستان پردیس در بازدید صبح امروز خود از عرضه کنندگان مواد پروتئینی، نزدیک به ۳۰ کیلوگرم گوشت و دیگر موار پروتئینی فاسد و فاقد تاریخ مصرف را معدوم سازی کرد. این گشت مشترک به محوریت اداره […]

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، گشت بازرسی تیم ویژه کمیته مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در شهرستان پردیس در بازدید صبح امروز خود از عرضه کنندگان مواد پروتئینی، نزدیک به ۳۰ کیلوگرم گوشت و دیگر موار پروتئینی فاسد و فاقد تاریخ مصرف را معدوم سازی کرد.
این گشت مشترک به محوریت اداره بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی فرمانداری و با حضور نمایندگان اتاق اصناف، بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان و دامپزشکی با همکاری شهرداری پردیس صبح جمعه، از بازار های تره بار بازدید و نزدیک به ۳۰ گیلوگرم گوشت های بسته بندی، مواد غذایی پروتئینی و آلایش های دامی فاسد و یا فاقد تاریخ مصرف معتبر را پس از تنظیم صورتجلسه، معدوم کردند.
گفتنی است شماره تلفن های 76291982 اداره بازرسی فرمانداری، شماره تلفن 76223010 اتاق اصناف و یا سامانه 190 وزارت بهداشت و درمان آماده دریافت گزارش های شهروندان در این زمینه است.
 
انتهای پیام/*