فرمانده انتظامي شهرستان دماوند هدف از سامانه 197 پليس را افزايش رضايتمندي حقوق شهروندان برشمرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، سرهنگ حسين فاضلي با تاکید بر این که سامانه 197 پل ارتباطي خوبي ميان مردم و نيروي انتظامي است، تصریح کرد: مردم مداري و ارتقاء حقوق شهروندان به عنوان مهمترين شاخصه هاي تكريم ارباب رجوع در مجموعه انتظامي اين شهرستان است.
فرمانده انتظامي شهرستان دماوند در ادامه افزود: احترام به حقوق شهروندي باتوجه به تاثير آن در تحکيم و تقويت روابط اجتماعي و افزايش تعاملات اجتماعي و به تبع آن ارتقاء احساس امنيت مردم امري بسيار مهم و قابل توجه در هر جامعه و مورد تاكيد پليس است.
وی در ادامه از دستگيري یک سوداگر مرگ و کشف یک کيلو و 875 گرم مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد و اذعان داشت: در راستاي تداوم اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و در پي دريافت اخباري مبني بر توزيع مواد مخدر در شهرستان، شناسايي و دستگيري متهم در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ فاضلی خاطر نشان کرد: مأموران با انجام تحقيقات پلیسی در اين زمينه موفق به شناسايي مخفيگاه متهم شدند و با هماهنگي قضايي و همکاري پليس شهرستان فيروزکوه مکان مورد نظر را بازديد و مقدار یک کيلو و 875 گرم مواد مخدر از نوع ترياک را که به طرز ماهرانه اي در مخفيگاه خود جاسازي کرده بود کشف و متهم جهت سير مراحل قانوني به مقر پليس دلالت داده شدند.
 
انتهای پیام/*