رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس گفت: کرونا آسیب اقتصادی سنگینی به واحدهای صنفی شهرستان وارد کرده است و مدارا با کسبه طی گشت‌های بازرسی ضرورت دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، فرزین درخشانپور گفت: وظیفه اصلی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف حمایت از تولیدکنندگان و کسبه است و در این راستا در روزهای رکود اقتصادی ناشی از کرونا، حمایت از آنها باید در اولویت قرار گیرد.
رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس گفت: هدف از اعمال محدودیت‌ها قطع زنجیره بیماری و حفظ سلامت تمامی شهروندان به ویژه کسبه فعال در سطح شهرستان است.
درخشان پور با تاکید بر حمایت از اصناف، اظهار داشت: نباید تصمیمات در سطح کلان به نحوی گرفته شود که تمامی بار فشار حاصله بر دوش واحدهای صنفی قرار گیرد و پس از اتمام بیماری کرونا، با بیماری مهلک‌تری برای اقتصاد کسبه مواجه شویم.
درخشانپور اظهار داشت بازرسان اداره صنعت،معدن و تجارت و اتاق اصناف برای دریافت کارت بازرسی، دوره‌های تخصصی و روابط عمومی ارتباط با اصناف را می‌گذرانند تا با برخورد مناسب قوانین را به کسبه ابلاغ کنند وبرای حسن انجام کار تذکر شفاهی و کتبی به اصناف داده شده است.
وی افزود: ضرورت دارد بازرسان گشت‌های بازرسی، با اصناف آسیب دیده همراه باشند و با برخورد مناسب مانع از ایجاد دلگیری و مشکل برای کسبه شهرستان بشوند.
رئیس اتاق اصناف با تاکید بر اینکه گشت‌های بازرسی با هدف ساماندهی وضعیت اصناف و حفظ سلامت در شرایط کرونایی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: این شرایط برای ما هم خوشایند نیست و از کسبه و اصناف درخواست و انتظار همکاری داریم تا با همراهی آنها هرچه زودتر از این شرایط بحرانی گذر کنیم.
 
منبع: خبرگزاری ایرنا
انتهای پیام/*