فرماندار شهرستان پردیس گفت: همه متولیان باید برای کاهش خطرات و افزایش ایمین در تردد همکاری کنند همانطور که شهرداری پردیس در مسیر ابتدایی عملیات بهسازی و ایجاد بلوار  را در دست اجرا دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه بازدید از راه روستایی باغکمش با اشاره به حادثه تاسف بار هفته گذشته که برخورد یک دستگاه خودرو سنگین با منزل مسکونی در روستا منجر به کشته و زخمی شدن ۷ نفر شد، تصریح کرد: جاده روستایی باغکمش زیر بار تردد خودروهای سنگین کارخانه سیمان شمال است و بروز این حادثه موجب شد بررسی های تکمیلی انجام و مشکلات در مسیر ساماندهی و رفع شدن قرار بگیرند.
فرماندار پردیس خاطر نشان کرد: این جاده ۳ متولی دارد که بخش ابتدایی آن تحت نظارت شهرداری پردیس، بخش میانی تحت نظارت راهداری و حمل و نقل جاده ای و قسمت انتهایی که به روستا می رسد در اختیار دهیاری قرار دارد و همه متولیان باید برای کاهش خطرات و افزایش ایمین در تردد همکاری کنند همانطور که شهرداری پردیس در مسیر ابتدایی عملیات بهسازی و ایجاد بلوار  را در دست اجرا دارد.
وی به راه اندازی آرامستان شهر پردیس در این منطقه نیز اشاره کرد و افزود: انجام اصلاحات در این جاده ضروری است زیرا در آینده نزدیک تردد خودروهای سواری از این جاده افزایش خواهد یافت به همین دلیل کارخانه سیمان شمال باید راه خود را از روستا جدا کند که این موضوع نیز در دست بررسی است.
گفتنی است در هفته گذشته بروز نقص در سیستم ترمز یک دستگاه خودرو سنگین موجب عدم کنترل راننده و برخورد با یک منزل مسکونی در روستا و کشته شدن ۳ نفر و زخمی شدن ۴ نفر دیگر شد.
 
انتهای پیام/*