سرپرست فرمانداری فیروزکوه گفت: تامين آب شرب سالم و ارتقاء وضعیت سامانه های آبرسانی به روستاييان می بایست از مهمترین اولویت های کاری دستگاه های متولی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، کامبیز کریمی در جلسه بررسی مشکلات آب آشامیدنی روستاهای شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: تامين آب شرب سالم در شهر و روستا مهمترین و اصلی ترین شاخص در جهت سلامت جامعه است و در همین راستا باید با همکاری، همفکری دستگاه های متولی، اقدامات کارشناسی برای ارتقاء وضعیت سامانه های آبرسانی شهرستان فیروزکوه صورت پذیرد.
وی با تاکید بر اینکه تصمیمات برای رفع مشکلات در این حوزه باید کاربردی و راهگشا باشد، خاطر نشان کرد: مشکل آب تنها برای شرکت آب و فاضلاب نیست و شبکه بهداشت و درمان، بخشداری و دهیاری ها نیز  باید برای رفع مشکل در کنار این شرکت قرار گیرند.
کریمی در خصوص مصوبات جلسه نیز بیان کرد: در این جلسه مقرر شد ۲۰دستگاه دوزینگ پمپ کلر به سامانه های آبرسانی روستایی در راستای تامین آب شرب سالم و میزان مطلوب کلر باقیمانده اضافه شود که بر همین اساس ۵ دستگاه به روستاهای بخش ارجمند و ۱۵دستگاه به روستاهای بخش مرکزی اختصاص خواهد یافت.
انتهای پیام/*