معاون فرماندار فیروزکوه گفت: شورای ترافیک شهرستان برنامه های متعدد کوتاه مدت و بلند مدت ترافیکی را در دستور کار خود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، حیدر قاسم زاده معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار فیروزکوه  صبح روز گذشته به همراه رئیس راهنمایی و رانندگی، رئیس پلیس راه شهرستان و رئیس حمل و نقل و ترافیک شهرداری فیروزکوه از نقاط حادثه خیز شهرستان بازدید بعمل آورد.
حیدر قاسم زاده  هدف از این بازدید را بررسی چگونگی اجرای مصوبات شورای ترافیک، جانمایی و نصب علائم ترافیکی در نقاط حادثه خیز سطح شهر فیروزکوه عنوان کرد و گفت: در راستای بهبود و تسهیل مشکلات ترافیکی، شورای ترافیک شهرستان برنامه های متعدد کوتاه مدت و بلند مدت ترافیکی را در دستور کار خود دارد.
معاون عمرانی فرماندار تصریح کرد: بر اساس مصوبات شورای ترافیک نقاط حادثه خیز در سطح شهرستان احصاء شده است که در قالب مطالعات طرح جامع ترافیک کمک بزرگی به رفع مشکلات ترافیکی در یک دوره بلند مدت خواهد کرد.
وی افزود: در همین راستا نصب علائم هشداردهنده، ایجاد سرعتکاه و نصب چراغ قرمز از جمله تصمیماتی کوتاه مدتی است که  می بایست در کوتاه ترین زمان در سطح برخي از خيابان ها، معابر فیروزکوه انجام شود.
قاسم زاده با بیان اینکه وضعیت ترافیکی هر شهر نمادی از وضعیت فرهنگی آن شهر است، تاکید کرد: دستگاههاي عضو اين شورا موظفند نسبت به اجراي هرگونه تصميم گيري با قابليت اجرايي كه در جهت رفاه حال شهروندان باشد اقدام نمايند و با در نظر داشتن نواقص و معایب در انجام طرح ها پاسخگوی مطالب شهروندان باشند.
انتهای پیام/*