سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه گفت: در همین راستا انتظار می رود شرکت تامین ماسه ریخته گری با همکاری دستگاه های خدمات رسان در کوتاه ترین زمان نسبت به جانمایی کارخانه در محل تعیین شده اقدام کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، کامبیز کریمی در دیدار با مدیر عامل شرکت تامین ماسه ریخته گری گفت: حمايت از فعالان عرصه صنعت و توليد، اشتغال پايدار و پیشرفت اقتصادی و  صنعت را به همراه دارد و در شرايط فعلي كه دشمنان با تحريم و توطئه هاي اقتصادي كشور را تحت فشار داده اند، صنعتگران خط مقدم جهاد اقتصادي كشور قرار دارند.
سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه اذعان داشت: در همین راستا توجه به صنعت و حل مشكلات و ارائه خدمات به صنعتگران در اولویت كار مسوولان این شهرستان قرار دارد چرا پشتيباني از واحدهاي توليدي و صنعتي نقش مهمی در  پیشرفت و توسعه شهرستان خواهد داشت.
وي ادامه داد: ما تلاش می کنیم همراه با تولیدکنندگان و صنعتگران ضمن کمک به رونق تولیدات با کیفیت، موانع پیش رو را هم به حداقل کاهش دهیم.
کریمی با بیان این که جابجایی شرکت تامین ماسه ریخته گری از مطالبات چندین ساله شهروندان می باشد خاطرنشان کرد: در همین راستا انتظار می رود این شرکت با همکاری دستگاه های خدمات رسان در کوتاه ترین زمان نسبت به جانمایی کارخانه در محل تعیین شده اقدام کند.
وی با تاکید بر همکاری دستگاه های خدمات رسان در سرعت بخشیدن به این جابجایی اشاره داشت: بر اساس مصوبات کارگروه رفع موانع تولید مقرر شد تا مجوز حفر چاه جدید با همکاری اداره امور آب صادر شود و همچنین ادارات برق و گاز نیز نسبت به تامین زیرساخت های لازم در اسرع وقت اقدام کنند.
 
 
انتهای پیام/*