نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از اجرای طرح برکت در شهرستان های دماوند و فیروزکوه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در خصوص طرح برکت در این شهرستان ها تصریح کرد: اجرای طرح برکت به‌منظور اشتغالزایی و حمایت از کارآفرینان است و در همین راستا جلسات متعددی با مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) برگزار شده است.
وی در ادامه افزود: در این جلسات علاوه بر تصویب طرح سرمایه گذاری حمایتی اشتغال برکت در سطح شهرستان های دماوند و فیروزکوه مصوباتی از جمله انجام ۶۰۰ طرح با ظرفیت ۲۰۰۰ نفر اشتغال، ساخت ۱۰ مدرسه در روستاهای دو شهرستان و ساخت ۵ مسجد در روستاهای دو شهرستان مورد تصویب قرار گرفت.
رسولی نژاد تاکید کرد: همچنین در خصوص احداث پارک و مجموعه بزرگ فرهنگی و تفریحی در شهر دماوند و پیگیری درخواست هیئت امنا و اهالی محترم محله احمدآباد در خصوص اراضی و زمین های محله مذکور مذاکره شد.
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس خاطر نشان کرد: طرح اشتغال برکت در راستای ایجاد کارآفرینی در مناطق روستایی است که در حال حاضر در سطح روستای مهرآباد و مسکن مهر در حال اجرا است که در این طرح تسهیلات کم بهره به واحد‌های تولیدی، کارگاه‌های خانگی و بنگاه‌های زود بازده که واحد شرایط باشند پرداخت می شود‌.
 
انتهای پیام/*