رئیس آموزش و پرورش دماوند گفت: امتحانات نوبت اول از ابتدای دی شروع و تا پایان دی‌ماه ادامه خواهد داشت. 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، مهرداد پورفتحی، رئیس آموزش و پرورش دماوند در خصوص نحوه برگزاری امتحانات نوبت اول تصریح کرد: امتحانات نوبت اول از ابتدای دی شروع و تا پایان دی‌ماه ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه افزود: در دی ماه دو نوع امتحان برگزار می‌شود که یکی امتحان نهایی و حضوری برای دانش‌آموزان کلاس دوازدهم است که از ۱۵ دی آغاز می‌شود؛ امتحانات داخلی از پایه اول تا دوازدهم نیز برگزار می‌شود که براساس بخشنامه وزارت مناطقی که شرایط برگزاری امتحانات حضوری دارند، به طور حضوری امتحان برگزار می‌کنند؛ در غیر این صورت به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.
پورفتحی در ادامه با تاکید بر این که شهرستان دماوند شرایط برگزاری امتحانات حضوری را ندارد، اذعان داشت: امتحانات نوبت اول کاملا غیرحضوری برگزار خواهند شد؛ در خصوص پایه دوازدهم احتمالاً به صورت حضوری باشد اما هنوز قطعی نیست.
رئیس آموزش و پرورش دماوند در پایان با اشاره به این که  مدارس در حوزه آموزش مجازی و غیرحضوری فعالیت‌های خوبی دارند، تاکید کرد: تمام تصمیمات مدرسه در اختیار شورای مدرسه قرار گرفته است و اگر مدرسه‌ای در روستا واقع است شورای مدرسه در این رابطه تصمیم گیری می‌کند.
 
انتهای پیام/*