مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان های استان تهران گفت: ۸۰۰ مدرسه به برکت مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستانهای استان تهران افتتاح شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، در حاشیۀ نشست مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان فیروزکوه، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان های استان تهران  ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه برای توسعۀ فضای فیزیکی مدارس شهرستان فیروزکوه گفت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان های استان تهران به برکت وجود خیران توانسته در ۲۱ شهر و شهرستان استان تهران، مجمع خیرین مدرسه‌ساز را دایر کند؛ به برکت این مجمع تا به امروز  ۸۰۰ مدرسه ساخته شد.
پیروزان با اشاره به استفاده از توانایی خیران در زمینۀ مدرسه‌یاری و با تاکید بر استقبال از ورود افراد خیر با هر نگاهی گفت: با حمایت وزیر آموزش و پرورش، طرح “آجر به آجر” ایجاد شد و خشت‌گذاری اولین مدرسۀ این طرح در استان، به نام امام حسین (ع) در شهرستان کهریزک انجام شد.
وی در پایان افزود: در جلسۀ امروز مجمع خیرین مدرسه‌ساز فیروزکوه، مصوب شد که اولین مدرسه با بهره‌گیری از طرح “آجر به آجر” و با مساعدت و مشارکت خیران بومی، در این شهرستان احداث شود.
 
انتهای پیام/*