رئیس کمیته امداد شهرستان دماوند گفت: نیازهای مددجویان توسط مددکاران شناسایی و با توجه به نیاز به آنها ارائه خدمت می شود. 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، مهدی شعبانی با اشاره به اینکه در آستانه فصل زمستان، تأمین سیستم گرمایشی یکی از نیازهای ضروری خانواده هاست، تصریح کرد: نیازهای مددجویان توسط مددکاران شناسایی و با توجه به نیاز به آنها ارائه خدمت می شود.
رئیس کمیته امداد شهرستان دماوند افزود: با همکاری یکی از خیران دماوندی که حدود یک سال است با این نهاد همکاری دارد، ۳۰ دستگاه بخاری فن دار برقی کم مصرف تهیه و به این تعداد خانواده نیازمند به بخاری تحویل شد.
وی با بیان اینکه ارزش این تعداد بخاری ۱۹ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان برآورد شده است، ادامه داد: این خیر همچنین به مناسبت شب یلدا ۱۵ بسته حمایتی یلدایی به ارزش هر بسته ۱۴۰ هزار تومان نیز برای توزیع میان خانواده های تحت حمایت اهداء کرد.
شعبانی ضمن تشکر از همراهی مردم خیر و نیکوکار دماوند در دستگیری از نیازمندان اعلام کرد: خیّران و مردم نوع‌دوست  شهرستان دماوند می‌توانند با  حضور در کمیته امداد دماوند و یا از طریق شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۱۵۸۶۸  صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمک‌های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان واقعی برسانند.
 

انتهای پیام

 
انتهای پیام/*