نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس از وزیر راه و شهرسازی خواست تا در جهت تداوم خط مترو تهران پردیس تا دماوند اقدام کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی، سیداحمد رسولی نژاد در نشست علنی روز سه شنبه، 2 دی ماه مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر ضرورت وحدت بین قوا، تصریح کرد: به رغم این تاکیدات این روزها شاهد سخن پراکنی رئیس جمهور بودیم و بنده برخلاف نظر برخی همکاران معتقدم وی نه حقوقدان بوده و نه حقوق خوانده است و بعید است کوچک ترین اطلاعی از قانون اساسی داشته باشد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بهتر است بعد از پایان دوره ریاست جمهوری وی که اعتقاد دارم خسارات وارده به کشور در این 8 سال صدها برابر جنگ تحمیلی صدام است و چه بسا بخش هایی از آن قابل جبران نباشد، اوقات فراغتش افزایش می یابد بنابراین باید یک دوره کلاس قانون اساسی و تشخیص حدود اختیارات و وظایف قوای سه گانه برایش گذاشته شود چرا که به دلیل تلاش مضاعف برای حل مشکلات اقتصادی کشور و معیشت مردم و وعده های مکرر غربی ها جهت باز کردن قفل برجام دچار فراموشی شده است.

وی ضمن تشکر از وزیر جهاد کشاورزی در تذکری به وی، تصریح کرد: باید روند تامین خوراک دام سبک دام های شهرستان های دماوند و فیروزکوه تسریع شود.

رسولی نژاد در تذکر به وزیر راه و شهرسازی خواست تا در جهت تسریع در شروع عملیات اجرایی کمربندی گیلاوند، چهاربانده شدن جاده های آبسرد، ایوانکی و فیروزکوه به سمنان، احداث پل مهرآباد- رودهن، تداوم خط مترو تهران- پردیس به دماوند اقدام کند.

وی در تذکر به وزیر نیرو تاکید کرد که باید روند تکمیل شبکه و تصفیه خانه فاضلاب شهرهای رودهن، دماوند و فیروزکوه و آب آشامیدنی شهرها و روستاهای منطقه و احداث سد در دماوند و انتقال آب سد لار به شهرستان های دماوند و رودهن تسریع شود.

نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: احداث بیمارستان در رودهن، افزایش تخت های بیمارستان سوم شعبان دماوند به 150 تخت و بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه به 64 تخت و توجه ویژه به مراکز درمانی آبسرد، آبعلی، گیلاوند، سربندان، ارجمند و زرین دشت باید در دستورکار قرار گیرد ضمن اینکه مرکز درمانی آبسرد محل شهادت دانشمند ارزشمند فخری زاده بوده که نیاز ویژه به امکانات درمانی دارد.

 
انتهای پیام/*