پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پردیس با حضور مسئولین این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی خبرهای همشرقی،  حجت الاسلام سید حسین حسینی روز پنجشنبه در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پردیس تصریح کرد: پیگیری تشکیل شورای عالی قرآن و عترت، برنامه ریزی برای برگزاری مراسم ایام فاطمیه، سالروز حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این نشست مصوب شد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت روشنگری و بصیرت افزایی افزود: اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی با تعامل مستمر مسئولان شهرستان ضرورت دارد تا خروجی خوبی در حوزه فرهنگ عمومی شهرستان داشته باشیم؛ وظیفه اسلامی و انقلابی ما پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و عمل به بیانات ایشان در تمامی مسائل است تا با وحدت و همدلی بستری مناسب برای رشد و اشاعه فرهنگ عمومی ایجاد کنیم.
امام جمعه شهرستان پردیس همچنین با اشاره به برگزاری اولین سالگرد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت شهید دکتر محسن فخری زاده، اظهار داشت: آیین بزرگداشت بزرگان را به بهترین شکل برگزار کنیم تا جوانان ما دلاور مردان بی ادعای کشور را بهتر از قبل بشناسند.

پردیس با بیش از ۹۴ درصد، بالاترین نرخ جمعیت با سواد را در استان تهران دارد

عبدالعظیم رضایی، فرماندار شهرستان پردیس با بیان اینکه ریشه تمام مسائل در تمامی حوزه ها فرهنگی است، اذعان داشت: در مسائل اقتصادی کم کار و مصرف گرا و در مسائل سیاسی افراط و تفریط داریم و با ارتقا سطح فرهنگ در حوزه های یاد شده تمامی مشکلات مرتفع خواهند شد؛ مسئولان شهرستان با برنامه ریزی صحیح و انسجام از انجام کارهای پراکنده و موازی کاری پرهیز کنند تا از برنامه های مناسبتی استفاده حداکثری داشته باشیم.
رضایی با بیان اینکه سردار سلیمانی الگویی مناسب برای همه ما است، اظهار داشت: زندگی و شهادت سردار سلیمانی الگویی مناسب است اما برای بهره گیری از این الگو کوتاهی می کنیم.
وی با بیان اینکه برای برگزاری مناسبت ها در سطح ملی تصمیم گیری می شود، اظهار داشت: در برگزاری مراسم سالگرد سردار سلیمانی، دهه فاطمیه (س) و سالگرد ۹ دی تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.
فرماندار پردیس با تاکید بر این که این شهرستان تهدیدهای زیادی دارد، بیان داشت: اگر برای رفع تهدید ها کوتاهی کنیم به دلیل کم توجهی و کوتاهی مقصر هستیم، همانطور که بی توجهی در گذشته شرایط نامناسب امروز را ایجاد کرده است.
 
انتهای پیام/*